J.polski-Mickiewicz ” Dziady cz. II ” -przeczytanie lektury w.: Wolne lektury ( proszę wyszukać

w google ). Życzę miłej lektury !

https://epodreczniki.pl/a/przydawki-okoliczniki-i-dopelnienia-wzbogacaja-wypowiedzenia/DfSuGuhPC

Chemia

Klasa-7chemia.docx

Matematyka

Klasa-7matematyka.doc

Historia

https://padlet.com/magac/klasa7

J.angielski

Proszę o przesyłanie rozwiązań na szkolny adres e-mail w formie pliku tekstowego (wyłącznie odpowiedzi ucznia).

Zeszyt ćwiczeń

str. 13 – środa 18.03

str. 25 – piątek 20.03

str. 37 – poniedziałek 23.03

str. 49 – środa 25.03

str. 61 – piątek 27.03

str. 73 – poniedziałek 30.03

Podręcznik

str. 122- 128

1.2 ćw. 1,2 i 1.4 ćw. 1,2 – środa 18.03

2.2 ćw. 1,2 i 2.4 ćw. 1,2,3 – piątek 20.03

3.2 ćw. 1,2 i 3.4 ćw. 1,2,3 – poniedziałek 23.03

4.2 ćw. 1, 2a, 3 i 4.4 ćw. 1 – środa 25.03

5.2 ćw. 1,2 i 5.4 ćw. 1,2 – piątek 27.03

6.2 ćw. 1,2 i 6.4 ćw. 1,2,3 – poniedziałek 30.03

Podręcznik

str. 135 (trzy formy czasowników nieregularnych i ich tłumaczenie) – 01.04 (kartkówka po powrocie do szkoły)

Fizyka

Temat pracy z fizyki: Maszyny proste ułatwiające człowiekowi wykonanie pracy i ich praktyczne zastosowanie w przemyśle, technice
i medycynie.

Podzieliłam uczniów na zespoły:

Zespół 1 (Gabriela i Mateusz ) Dźwignia dwustronna i jednostronna oraz ich praktyczne zastosowanie w przemyśle, technice i medycynie.

Zespół 2 (Dominika i Joanna) Kołowrót oraz równia pochyła i ich praktyczne zastosowanie w przemyśle, technice i medycynie.

Zespół 3 (Jarosław i Cezary) Blok – krążek ruchomy i nieruchomy oraz ich praktyczne zastosowanie w przemyśle, technice i medycynie.

Ocenie będzie podlegało:

A. Zawartość merytoryczna:

1. opis budowy i zasady działania maszyny prostej.

2. Przykłady wykorzystania, zastosowania maszyny prostej  w życiu codziennym, przemyśle, technice i medycynie.

B. Pomysłowość, sposób prezentacji pracy zespołu.

Prezentacja pracy zespołu może odbyć się z wykorzystaniem:

– przygotowanej prezentacji multimedialnej,

– przyniesionych rekwizytów, modeli itp. lub w dowolnej  innej formie.

Termin prezentacji pracy uczniów jest przewidziany na maj, ale konkretna data zostanie ustalona po powrocie do szkoły.Proszę, aby uczniowie kontaktowali się ze sobą tylko za pomocą telefonu, poczty elektronicznej lub portali społecznościowych dzieląc się pomysłami, przydzielali sobie zadania, które mają wykonać. W przypadku braku możliwości kontaktu uczniów ze sobą wyżej wymienionymi sposobami uczniowie samodzielnie wykonują zadania, a szczegóły prezentacji pracy ustalą w zespole po powrocie do szkoły. Z poważaniem Joanna Zaucha

J. niemiecki  Klasa-7-j.niemiecki.doc

J.polski

https://epodreczniki.pl/a/maliny-i-zbrodnia-czyli-o-rywalizacji-i-wladzy/DYDPtc301

Przypomnienie i powtórzenie. Proszę o rozwiązanie zadań i wysłanie na adres mailowy: miroslawa.chlipala@gmail.com

Geografia

Na podstawie treści w podręczniku oraz materiałów na stronie http://www.wiking.edu.pl/ proszę o rozwiązanie zadań w zeszycie ćwiczeń do następujących tematów:

  1. Produkcja roślinna

Ćwiczenia str. 80-81 zad.1-6

  1. Produkcja zwierzęca

Ćwiczenia str. 82-83 zad.1-3

  1. Zmiany w polskim przemyśle

Ćwiczenia str. 84-85 zad.1-5

  1. Energetyka

Ćwiczenia str. 86-87 zad.1-4

 

Informatyka

Korzystając z internetu przygotuj w dowolnym edytorze tekstu dwie prace:

  1. Sieci komputerowe
  2. Usługi internetowe

Proszę o przesłanie pracy na adres szkoły do 25. 03.

image_pdfimage_print